2e oktober 2013

2013-10-02 | 20:40:39
Hej där. Haft en bra onsdag? Det har jag! Förmiddagen spenderades med ett pass på gymmet - jympa medel, med ellinore. Gick bra och efter det åt vi lite lunch framför tvn och tog en lång dusch. Mer idag har jag skrattat, ätit tacos, städat rummet, pluggat och planerat kommande vecka lite. Har varit mycket flängande hit och dit senaste veckorna så kändes skönt att komma hem och ta ikapp all struktur i mitt liv.
 
Imorgon är det torsdag, det lär bli en ap-bra torsdag. Jag ska börja dagen med en morgonpromenad - funderar på att satsa på 11km promenaden eller om det blir "den vanliga" på 5? Vi får se vad det blir för väder! Sen är det djurens biologi 12.15-15 och sen ska jag träffa joline några timmar innan första danspasset, feminin vibe. Sen blir det torsdagshäng på espresso med evelina & carro innan andra danspasset, ghetto stiletto. Efter det drar jag och joline till texas - så himla mysigt! 
 
Min blogg är rätt tråkigt just nu, men jag lägger energin på annat just nu. Som att träna, ta hand om mig själv, skolan, vännerna, djuren och allt annat. " I can stay here and write about my life or I can go with him and live my life" säger carrie S06E18 och jag säger bara #WORD - så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback