31e oktober 2013

2013-10-31 | 21:09:08
MÅSTE.PLUGGA. en inlämning om 5 dagar och en av 7 - jag ska ha ett A i båda kurserna, så det är bara att kämpa på. Jag har halvbörjat på ena men inte skrivit ett ord på den andra. Jag har även ett prov på måndag, som jag även det ska ha A på. Pluggade endel förförra veckan, frågan är hur mycket av det som sitter kvar? hah  HEJA mig! 
 
Det har varit ett fantastiskt lov än så länge, jag hade tänk vara hemma näst intill hela lovet och ta hand om mig själv, träna, umgås med familjen och sola lite solarium. Haha, jo tjenaaa. Istället har jag ytar omkring hela veckan, varit ute och dansat 3ggr, träffat extremt mycket roliga och bra männikor samt varit så jävla glad. åt allt. Det klår helt klart all svett på gymmet. Gymma kan jag göra nästa vecka, så det så! 
 
Har varit en super bra dag det här. Åkte in till stan för att sitta och fika x2 till klockan 18 innan jag drog där ifrån. 6h fika - hur gott? och trevligt! Träffade bla min fina anna på ena fikastunden, jag skulle nog kunna sitta i dygn och prat med den pärlan. Sen blev det hem - ut på 2h promenad med hundarna i mörkret (tur att jag kan prata med starka och modiga män i telefonen samtidigt!!)  och sen lite kvällsmat med familjen (minus syster). Hur bra dag? Och imorgon kommer bli minst lika bra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback