6e oktober 2013

2013-10-06 | 09:54:33
Hej sötingar. Haft en bra helg än så länge? Förlåt att jag varit lite off, men sånt är livet. Fredagens spenderades som sagt hos familjen falk, blev uteritt, matlagning, godis, idol och massa skratt för att sedan gå upp tidigt på lördagen för att åka på tävling. Det blev en lång lördag och jag var inte hemma förrän sex då pontus var snäll och körde mig. 
 
Kvällen igår spenderades med tilda, det blev gu va gott (restaurang) och bio - white house down. Filmen får 4 av 5 - den var bra men lite seg vid vissa tillfällen. Kom hem vid halv tolv tiden och somnade rätt snabbt efter det. Idag är det söndag, jag ska ta hand om aragorn, städa rummet, plugga och träffa hellrin. En bra söndag helt enkelt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback