13e september 2013

2013-09-13 | 20:18:04
Åh. Hej sötingar. Har ni haft en fin vecka? Jag har haft en vecka i fullt tempo. Har lämnat "hemmet" vid halv sex och kommit tillbaka tidigast vid halv sju tiden. Jag har haft många mysiga nätter med ellinore och jag kommer sakna att bo med den tjejen. Tänker flytta tillbaka snart, vi har fyllt kvällarna med godmat, tvmys, vattenpipa och väldigt mycket skratt. 
 
Igår var första danslektionen också, hur roligt som helst. Hann dock bara till ghetto stiletto lektionen, men wow vad roligt det var. Körde precis korografin här i sovrummet. - Härligt att vara igång med dansen igen! 
 
Ikväll ska jag vara hemma så jävla mycket, har två uppgifter att arbeta på men det får vänta tills imorgon. Ikväll ska jag äta min systers goda mat och ostbågar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback