14e september 2013

2013-09-14 | 11:46:59
Hej sötingar! Då var äntligen helgen här. Jag vaknade vid åtta men tvingade mig att försöka somna om - tills nu, klockan är halv tolv och det känns mer okej att kliva upp. Dagens schema är rätt obestämt faktiskt. Jag måste pilla lite på skoluppgifter, ta hand om aragorn och sen tror jag träning med syrran stod på schemat? Ska också planera kommande veckas träning och kost - ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen efter en veckas praktik och tokigheter. 
 
Hur som, först ska jag göra mig en stor och god frukost och sätta mig på balkongen. Ingen stress idag inte, känner att min kropp är rätt mör efter den här veckan - tidiga mornar, 9,5h pass, sjukdommar, tungt arbete, lite sömn osv. Så idag blir det en dag att ta hand om kroppen - en "me, myself & I" - dag. Men först, frukost! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback