17e september 2013

2013-09-17 | 17:02:23
Tjenare kungen! Sitter i detta nu och pluggar och pluggar och pluggar. Hehe. Varför ska man spara allt till sist varenda jävla gång? Ewelina - gör aldrig om det! Hur som så blev det ingen träning för mig idag, mer än en pw. Då plugget gick före.. Men både imorgon och på torsdag ska jag och ellinore träna tillsammans, fett! 
 
Nu ska jag ut och gå med hundarna och sen ska jag packa väskan och bege mig mot hellrin. Blir att övernatta där inatt igen, lika always. Sover oftare där en hemma nu för tiden, men det är så mysigt. Ikväll ska vi kolla på snabba cash och bara ha det mysigt.  
 
(tänkte göra en liten guid här. Hellrin + ellinore = samma person, min vän. Ellinor + syrran = samma person, min syster. Elli + ellinor = samma person, min klasskompis)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback