1e september 2013

2013-09-01 | 13:13:36
Hej gobitar. Nu är jag lite med levande. Jag behöver ofta några lugna timmar för mig själv precis efter jag har varit iväg en längre stund. Så ja, nu har jag kollat på nya pll avsnittet, ätit ostbågar, packat upp och gosat med djuren. Nu måste jag börja vara lite effektiv, kläder ska ner i tvätten, ansiktsmask måste på, veckan måste planeras och ni måste få uppdateras lite. 
 
Här får ni iallafall lite bilder från sista dagen, sista dagen spenderades med sovmorgon, hänga på poolområdet som vi lyckades så fri tillgång till, gå till stranden på andra sidan berget, shoppat lite på marknaden (köpte träningskläder till syrran, vattenpipa (!!), en tröja till mig själv, lite smycken och lite andra gosaker (som jag icke kan skriva ut här), sedan blev det ut och äta på restaurang - tänkte jag skriva, men kom på att vi dagen till ära gick till donken och åt lite cheeseburgare. Gott som tusan. 01.10 gick bussen mot antalya och flygplatsen, 08 - svensk tid, landade vi. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback