20e september 2013

2013-09-20 | 12:06:02
Tjabba tjena allihopa! Sovit gott? Jag sov som en kratta, så valde att ge mig själv lite sovmorgon. Nu sitter jag vid pappas stora dator, min är nämligen kvar som gisslan i skolan och kommer få stanna där över helgen. Hur som helst, blir nog en rätt lugn fredag. Ska börja dagen med en lång promenad med hundarna och sen får vi se vad som händer. Är sugen på att träna, men eftersom att mitt gymkort har gått ut och jag redan har duschat + sminkat mig så blir det nog imorgon istället. Ikväll blir det iallafall sexparty med tjejerna. Fett! 
 
Bjuder på lite gamla bilder från pappas dator. Här är tuwa när hon var lite. Hur söt? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du missade en hel dag av att titta på änder! Hur kan du missa något så intressant?! Eller vänta nu.... ;)

Svar: hahahahah!!!! bra, då var det värt en sovmorgon! ;)
ewelina anzelius

2013-09-20 @ 13:17:47
URL: http://www.evelinatorvi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback