23e september 2013

2013-09-23 | 18:21:31
Hej hopp. Haft en bra måndag? Jag började min måndag vid 06.15 och den har varit bra hela jävla dagen från morgon till (troligtvis) slut. Heldag på kolmårdens djurpark som innefattade föreläsning om avel. könsbestämning, hunddjur och dräktighet - hur intressant som helst faktiskt. Vi gick även omkring i parken lite för att beskåda slidhornsdjur. Hur bra skola går inte jag på? Medans andra pluggar fysik är jag ute och går i en djurpark? Jag älskar min skola. Att byta från musikallinje till djurpark är fan i mig det bästa valet jag gjort! 
 
Vi gjorde även provet i djurtransporter och avlivning och det gick hur bra som helst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback