23e september 2013

2013-09-23 | 22:18:00
Hann inte knäppa några outfitsbilder innan det blev för mörkt utomhus. Bättre lycka nästa gång, tills dess får ni fula spegel-bilder - men jag antar att det är bättre än inget. Det har varit en super bra måndag iallafall och nu ska jag snart mot sängen. Imorgon är det tisdag och det betyder: 
- promenad till vrinneviskogen
- picknick och mys i höstvädret (troligtvis regn)
- stallet tillsammans med evelina, fotafota!
- tacoskväll med carro, ellinor och evelina
- sova hos ellinore (hon vet nog inte om det än) 
 
Hur bra tisdag? Hoppas även att jag har tid att ta hand om er lite bättre än idag. Aja. Nu ska jag ut och säga godnatt till svanteman och sen dejta kudden. Godnatt mina vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback