23e september 2013

2013-09-23 | 12:25:00
Nu så är jag igång igen. Ni vet att förra veckan började jag och min vän ellinore vårat såkallade "nya liv". Vi satte upp egna mål och skapade ett schema som passade oss. Jag tycker det är viktigt att man utgår från sig själv när man lägger upp sin träning och kost. Jobbar du 8-16 varje dag så kanske du inte kan ta en promenad innan frukost eller köra pf (periodisk fasta) om dagarna. Det är ingen tävling om vem som är nyttigast utan det viktiga är att det är ett stabilt schema som du kan klara av att hålla.
 
Jag valde att låta mig själv ha en "fuskdag" i veckan - alltså en dag då jag får äta godis. Godis är ett måste för mig så att ta ifrån det helt ur min vardag skulle inte fungera. Jag är faktiskt helt chockad att jag klarade mig den här veckan från att äta godis. Den känslan är obeskrivlig, när man klarar någonting och jag blir så jävla peppad på att fortsätta. 
 
Förra veckan hade jag även 3 pass på gymmet, två danspass, tre ridpass och tre pws - jag ger mig själv godkänt! Den här veckan ska jag forsätta på samma spår men jag ska försöka ge mig ut och springa minst en gång. Är ni med mig? Fixa en grym spellista på sporify så kör vi på torsdag - vad tycker ni om det? Man behöver inte springa milen, spring så mycket ni orkar! Och tro mig, kommer jag ut i springspåret - så kommer ni fixa det också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback