24e september 2013

2013-09-24 | 16:57:00
dessa tjejer stod för dagens tjejsnack, hur härligt som helst.
 
Hej gobitar. Allt bra? Med mig är det bara bra trotts att jag i stundens hetta är lite stressad. Det har varit en bra dag som började med ca 2h promenad ute i naturen och massa tjejsnack med fin-fina människor. Då kan ju inte dagen blir annat än bra. Och dessutom så bjöd lilla krogen på hamburgartallrik och därefter slutade jag. Hur fett som helst. Mötte upp evelina som följde med mig till stallet för att fota min prins lite. Han var inte direkt samarbetsvillig men den tjejen kan ju få vem som helst att se bra ut på kort. 
 
Nu ska vi ut med hundarna och sen drar vi oss in mot stan och mot ellinor & carro för lite tacosmys ala djurparkare. Hur härligt som helst! Imorgon är jag ledig och kommer spendera dagen med att fixa inlägg åt er, träna och på kvällen blir det utgång med ellinore och cattis - bra onsdag helt enkelt! 
 
Imorgon ska jag även skriva lite om svartsjuka, då jag fått lite frågor om det. Imorgon kommer ett pang-svar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback