25e september 2013

2013-09-25 | 11:39:22
Hur bra dag är det inte idag? Det är den 25e, alltså lön + studiemedel har ramlat in på kontot. Solen skiner, vem blir inte glad av solen? Och det var gaaalet besöksrekord igår då jag var med på blogg.se -s framsida. Hur roligt som helst! - Välkomna. Nu ska jag blogga som aldrig förr!! 
Igår kväll var jag med mina fina klasskompisar och åt tacos och bara mös hela kvällen. Super härligt faktiskt. Bara sitta och skratta åt allt och prata skit och äta gott. En perfekt tisdagskväll! Jag gav mig sedan till ellinore och sov där över natten.
 
Nu har jag precis kommit hem, som vanligt så är jag ledig från skolan på onsdagar - hur skönt som helst. Nu ska jag plugga, duscha, städa, blogga och fixa inför kvällen som lyder utgång. Inte varit ute sedan jag kom hem från turkiet (snart 1månad sedan) - så jag är taggad till tusen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback