2e september 2013

2013-09-02 | 20:37:36
Hej sötingar. Spenderade en timme ungefär hos erica och myste med valp-rakel, pratat om allt och gått promenad i spöregn. En mysig kväll! Hann även förbi maxi för att köpa block till skolan, så nu är jag redo för skolgången. Och på tal om skolgången så kommer vi ha praktik hela nästa vecka, min klass har blivit uppdelade till olika stall i kolmården.
 
Vart jag ska vara? Aparium!
Det ska bli super roligt att vara där faktiskt, har aldrig varit där och det ska bli kul att se hur allt ser ut och hur de jobbar. Så hela nästa vecka kommer jag alltså vara 8-17 på aparium i kolmården. Hur härligt? Förbered er för dålig bloggning om dagarna men massa bilder om kvällarna. Woppa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback