5e september 2013

2013-09-05 | 21:43:55
Åh. Dansen var SÅÅÅ roligt. Kan inte fatta att jag varit ifrån det typ 2år snart (??!). Anmälde mig till båda kurserna och ser fram emot att dansa 2h/veckan nu framöver. Hur härligt? Nu är jag hemma, har ätit lite kvällmat, pussat på min svanteman och pratat med familjen lite.Ska gå och lägga mig rätt skapligt så ska bara hoppa in i duschen och sen dejta kudden.
 
Imorgon är det fredag, helt stört hur fort den här veckan gick. Imorgon är det skola fram till 11.15, sen är det stallet som gäller. Meningen var att jag skulle gå på Titanic utställningen, men får inte ihop schemat - suger. Men förbereder mig hellre för lördagens tävling än går på den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback