29e april 2012

2012-04-29 | 22:37:41

Efter tisdag lovar jag färre men BÄTTRE inlägg. Efter tisdag då jävlar börjar allt! Och vet ni vad jag och mamma ska göra på torsdag? Vi ska åka omkring och kolla på olika stall i norrpan, se om vi hittar något som faller oss i smaken, i så fall blir det nog flytt efter sommaren - skönt!

Nu ska jag sova, mina fötter är allt annat än okej just nu och framför mig har jag de 2 jobbigaste passen. WOHO! tur att det är valborgsmys med cilla imorgon, då har jag något att se fram emot! Puss och godnatt, detta var mitt sista "meningslösa" inlägg på länge!


Kommentarer
Postat av: Gelix

vi står på smedby gård och jag är jättrenöjd med det stallet =)

2012-04-30 @ 18:13:38
URL: http://stjarnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback