9e april 2012

2012-04-09 | 23:27:04

Idag har jag spenderat hela förmiddagen på ikea tillsammans med bellutt, det blev skratt, nya kläder och köttbullar. En väldigt trevlig förmiddag helt enkelt. Eftermiddagen spenderades i stallet (nu vill jag skriva hur snuttiduttiplutti-dutti min ponny-pojk var, men vet att ni inte bryr er. Eheh. )

 

 

och det blev även en spontan men väldigt trevlig fika som fick avsluta måndagen. Nu ska jag sova, imorgon ska jag fixa massor inför London. På onsdag drar vi och jag är taggad till tusen!! Dock börjar jag känna mig lite krasslig, men vi får hoppas att det går över! Hörs imorgon!

 

(ni får en snygg bild på köpet, anledningen till att det inte finns så många bilder på ponnyn, han är alldeles för nyfiken)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback