31e december 2012

2012-12-31 | 11:28:00
2013 - jag tror det kommer bli det bästa året i mitt 19åriga liv. Varför?
- Fira in det nya året med favoriterna och snor alldeles för många nyårskyssar
- Fira två år med pojken
- Alla fina vänner fyller 20 = GALNA FESTER!
- Ullared med bästis
- Börja dansa med bästis
- Super rolig termin i skolan (kommer ett inlägg om det inom kort)
- Håller tummarna för att det blir en weekend i göteborg med pojken och göteborgs horse show
- Flertal resor till uppsala för att hälsa på fina cillen
- Får börja tävla min ponny igen!!!
- Jag själv fyller freaking 20 år ( ÅNGEST!! )
- Belgien resa och tomorrowland med pojken (!!!)
- Det är en stor festival 5 min bilväg från mitt hus.
- Jag håller tummarna för ett sommarjobb som djurvårdare
- Det blir resor till tylösand (sommarstället) i sommar med bästis
- Tylösand med pojken
- Wild West Steakhouse <3
- Öjaby (landstället) resor för fulla muggar
- Äta ännu mera mat på Texas
- Ännu fler utekvällar än förra året!
- Sommaren med underbara uteserveringar!
- Många jobbiga träningstimmar på gymmet
 
Detta är bara lite av det som kommer hända 2013 - hur kan man inte längta?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback