11e februari 2012

2012-02-11 | 16:22:59
Åh. min ponnypojk va så himla fin idag. Vi körde en timmes skrittarbete och han blev väldigt fin. Jag kan bli så himla sentimental när jag tänker på min pojke. I april fyller han nio år och när vi köpte honom hade han precis fyllt fyra och hade precis lärt sig att fatta höger galopp. Och nu går det inte ens en vecka imellan alla komplimanger vi får ang honom Hur fin han är, väluppostrad osv. Det är verkligen som ett kvitto på att de 13åren man lagt ner på ridningen verkligen lönat sig. Att alla pengar man lagt ner på det var värt det. För han är den finaste ponnyn i världen och när man ser bilder på honom - då vi provred honom och hur han ser ut nu så blir man nästan lite tårögd. Han är min favorit, alla kategorier. Han är världens bästa pojkvän, har alltid tid att lyssna på än, kan träffas när man vill, ställer alltid upp, gör alltid sitt bästa och jag älskar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback