22a februari 2012

2012-02-22 | 10:49:14

jag drömde så jävla konstiga drömmar inatt att jag var tvungen att ta en alvedon när jag vaknade i rädsla för feber. För det handlade om allt från att bära döda råttor till att dansa med gamla "kärlekar". Jag var tvungen att ligga kvar i sängen och fundera på det hela när jag vaknade. Jag menar, vart gick det fel? Väldigt roligt.

Nu har jag gjort morgonträning i hemmet och ätit lite knäckemackor samt kollat på sveriges top model. Nu blir det att hoppa in i duschen, fixa rummet lite och fixa mig själv innan det blir mot staden för att träffa finafina törnqvist. Kan behövas, känns som att jag vaknat på helt fel sida idag, så konstigt hur en människa kan få än att må så dåligt. hejhopp så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback