16e juli 2012

2012-07-16 | 22:46:42
WOHO. Jag är söndertaggad, detta kommer bli så jävla bra. Imorgon klockan kvart i sju drar jag och hämtar upp killen och tjejerna och sen drar vi. Min kånken är fullproppad med grejer och magen lite pirrig. Imorgon spenderas hela dagen i göteborg, HEJAHEJA. Inte varit på liseberg sedan jag var 5?
 
 
Mina älskade Jeffray Campbell skor hann inte komma, troligtvis kommer de imorgon. Irriterande? JA. Men då får jag inviga de i helgen istället, då det vankas festligheter. Dock tråkiga såna.. Det är hejdå party för min vän elli som den 1 augusti åker till nya zeeland i 10 månader, den jäveln.
 
Hur som, nu måste jag hoppa in i duschen och raka benen *suck*. Imorgon gäller det och jag är så himla taggad, detta kommer bli B.Ä.S.T. Liseberg, krogen, tälta, skara sommarland, bila, äta ute, dricka alldeles för mycket osv. YEAH!
 
Lille skutt, mitt alterego - hur ska jag klara mig utan dig hela hösten och vintern?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback