29e juli 2012

2012-07-30 | 00:26:11
Det är mycket nytt som är på gång och jag gillar det. Ibland behöver man en total förändring för att på något sättt kunna börja om. Har hittat ett nytt, supersnyggt stall som vi troligtvis flyttar till 1september, jag börjar ny skola i augusti, jag har ett nytt armband på armen som jag fått av min fawis (som jag troligtvis aldrig kommer ta av mig) och imorgon sätter jag igång och tränar. Har haft ett gym uppehåll nu under sommaren, för att jag inte hinner träna när jag jobbar och de dagarna jag är ledig vill jag göra annat. Men nu sätter jag igång igen och jag är taggad till tusen.
 
FÖRESTEN, jag har köpt första grejerna till min framtida lägenhet nu, det blev........ 7st pappersprynader, dessa för 203kr. Jag har ångest, över att jag inte köpte fler. De är väldigt fina och jag får redan bilder i huvudet på hur de ska sitta. Men först borde jag kanske klirra ihop en ekonomi så att jag kan flytta hemifrån? Ska sanningen fram så tror jag, att jag kommer bo hemma så länge skolan håller mig kvar här i norrpan. Så 3years 2 go - YEAH.
 
Nu ska jag läsa några kapitel, skriva några ord i min bok sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback