26e juni 2012

2012-06-27 | 00:49:07
Oj. bra dag trotts långt jobbpass. Men direkt efter jobbet var det att byta om och dra till stan för att dra på restaurang med isabell. På riktigt, om stället börjar släcka ner för att de vill att man ska lämna, DÅ vet man att man har världens bästa vän som får tiden att gå alldeles för fort. Om man trotts x antal timmar pratande i mun på varandra fortfarande har 43503 saker att säga varandra, då vet man att man träffas allt för sällan.
 
Nu är jag iallafall hemma, klockan är halv 12 och jag sitter och knaprar ipren. Imorgon är jag ledig och dagen är oplanerad. Eller ja, ni känner väl mig. Jag ska ta hand om hästen, gymma, skriva packlista, städa och troligtvis ut på krogen, men annars är den oplanerad och det känns fruktansvärt skönt. 
 
Japp bra dag. oj, gömde klicka på "publicera", nu är klockan snart ett. Har sagt godnatt till min kvällskompis och nu ska jag sova så riktigt gott. Hoppsa ni med gör det!
 
Förövrigt 3 dagar i rad nu har jag fått höra att jag är lik Pippi långstump. Får faktiskt höra det rätt ofta och jag blir lika glad varje gång. Och det har jag fått höra både på utseendet och på hur jag är som person. Det måste ju vara världens bästa komplimang?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback