4e juni 2012

2012-06-04 | 21:14:45

Det är inte lätt att få snygga bilder på en häst som HATAR kameror och en tjej som är helt svettig och äcklig efter ridpasset. eheh. Men vi tycker om varandra ändå :))

Idag hade jag en väldigt dålig och jobbig eftermiddag/kväll. Vad gör man då? JO mina damer och herrar, dels gör man saker man mår bra av, t.ex äter majs till kvällsmat, köper godis, galopperar alldeles för fort med hästen på ängen, läser fina sms, pratar med fina pojkar, pratar med min syster, tappar upp ett varmt bad, kollar på alldeles för många avsnitt av svensson svensson och äter glass.

Jag tänker också på lukter som jag älskar, dvs lukt av stall, lukten när det har regnat på varm asfalt och lukt av nyklippt gräs. Och tänker på hur tur man har med saker och ting, hur glad jag är som fick möjligheten att flytta till usa, hur glad jag är att ha den familj jag har, hur glad jag är över att jag ska få två nya fina sadlar till världens finaste ponny, hur glad mina hundar gör mig, vilket bra jobb jag har,  vilken tur jag har som är frisk och lycklig.

och så gråter jag lite, eller ja.. rätt mycket då. SEN brukar det alltid bli bättre, oftast iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback