14e mars 2012

2012-03-14 | 21:16:47

Då har onsdagen börjat gå mot sitt slut. Just nu sitter jag med mamma och pappa och kollar på tv. Sveriges Mästerkock va nyss slut och nu är jag blir så jävla hungrig av det där programet. Jag menar, HUR gott ser det inte ut?! Åh. Tror jag ska göra mig lite knäckemackor för att lätta mitt pasta bolognese (?) sug.

Aja imorgon är det torsdag, jag ska upp tidigt och plugga, dissar att följa med min vovve till veterinären (BRA hundägare!) för att plugga inför fredagens prov. Efter det blir det in till stan och luncha med Isabell, precis som vanligt på torsdagar. Ska även ge henne resterande av födelsedagspresenterna då. Efter att jag hängt med den tösen lite så ska jag träffa cilla några dyrbara timmar innan det blir att sätta sig att plugga igen. Det blir nog en helt okej torsdag ändå, fortfarande ingen träning då mitt knä fortfarande inte är okej.

Kommentarer
Postat av: kajsa

gullig hund!

2012-03-14 @ 22:27:11
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback