27e maj 2012

2012-05-27 | 19:45:50
åh. BRA BÄTTRE BÄSTA helgen på väldigt länge!
Fredagen började och det blev hänga på hästtävlingar, jobba, umgås med hästen och sen mot 22års fest hos emelie. Det var väldigt trevligt, trotts att jag och erica blev fulla av bålen. Haha. Min kvällsmat som bestod av en chokladboll verkar inte vara ett vinnande koncept. Iallafall, det var supertrevligt. Men eftersom att de skulle till HUGO sedan, där jag inte kommer in (pga att det är 21års gräns) så valde jag att dra hem vid 12 tiden och sova - lagom full.

Sen kom lördagen, jag vaknade vid 8 och drog ut en lång promenad med hundarna innan jag vid 11 åkte in och shoppade på STYLE BY TYRA där jag köpte två kjolar och ett par skor för 200 spänn. WHUUT. Efter det drog jag och letade studentpresenter med anna innan vi satte oss och chillade i vip tältet i några härliga timmar. Vi tog oss även upp en sväng till åby för att heja på knattarna som sprang, hälsa på vänner och kolla läget på åbydagen.

Efter att anna stuckit, så åkte jag och hämtade tildis. Vi drog till maxi och shoppade lite (jag köpte ett linne och en kjol som jag ska lämna tillbaka) innan vi åkte och tog hand om min ponny. Planerna var att förfesta med hulta93orna (=gamla klasskompisarna) vid gransjönäs och sen mot hamnen för Republiks 10års party med cillsan. Men det blev helt ändrat, istället drog jag och cilla in till stan och partade loss med grabbarna. Det blev äckliga shots, kyssar, hemligheter och förfestspel - OTROLIGT trevligt om jag får säga det själv. Vi valde sedan bort Hamnen för Puls och hände där till 2 tiden då cilla åkte hem och jag drog med grabbarna till max för att sedan trängas i en soffa under natten. MYS!

Sen var det söndag, sov länge och skrattade åt att grabbarana var bakis. Sen drog jag till stallet för att träffa Tilda. Det blev hästtävlingar i några väldigt fina timmar innan hon drog till farmor och jag drog till stallet. Hoppträning med min ponny-pojk idag, han var så OTROLIGT fin. Han har blivit så stor.. Nu är klockan kvart i åtta, jag har precis kommit hem ifrån stallet och ska hoppa in i badkaret, senare blir det räkfrossa med mamma och pappa ute i solen. Fysatan vilken härlig helg jag har haft.

Ikväll ska jag även beställa studentpresenter - hittat världens bästaste grejer till mina favisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback