14e nobember 2012

2012-11-14 | 17:59:34
Ligger i soffan och halvsover just nu. Blev inget stallet för min del idag utan satt och pluggade istället. Nu funderar jag på att göra mig lite frukost (till kvällsmat) och gå och lägga mig. Så äckligt trött just nu, inte så konstigt kanske med tanken på att jag kom hem vid tre inatt. 
 
Blev ingen träning idag, hade ingen energi alls till det. Men imorgon har jag planer på att träna innan jobbet (vikarie, viktväktarna) och på fredag efter min ARBETSINTERVJUUUUU på fredag ska jag kötta sönder. Japp ni hörde rätt, arbetsintervju på gång och jag är så jävla jävla taggad, det här jobbet vill jag verkligen ha.
 
Men det blir inte förrän på fredag. Först ska jag göra mig lite frukost och sen sätta igång en film och sova lite. Vi hörs imorgon lovers. Tänk att det redan är torsdag?! Veckorna går sjukt fort!!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback