24e augusti 2013

2013-08-24 | 18:12:30
Hopp-snopp. Haft en fin dag? Förutom förmiddagens shopping och jolinehäng så har jag packat klart, kollat på film och gosat med Svante. Förlåt att jag pratar om svante 24/7 här på bloggen, men just nu kretsar mitt liv kring honom. Det måste det göra om han ska klara sig utan sin kattmamma. Kommer en lite mer beskrivande text om svante under veckan. Packningen är klar, jag har packat alldeles för mycket kläder men whatever. Jag har fortfarande inte fattat att jag imorgon vid denna tid kommer vara i 35graders hetta. Längtar sönder! 
 
Ellinor kommer och hämtar mig efter nio någongång och fram tills dess ska jag försöka hitta ett till minneskort till kameran, duscha och packa ned det sista. Jag ska även pussa sönder min bebis, som för tillfället är lite trött.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback