Blogg-rape

2013-08-15 | 16:35:12
Det är inte er älskade Ewelina som skriver, nejnej. Det är hennes andra sämre halva, Joline.
Måste bara reda ut en sak nu, visst är Ewelina den finaste ni någonsin sett?
Hon är även väldigt tokig och jag vet ALLT om henne, till och med saker som jag inte borde veta.
och ni som "bara" är hennes trogna följare och inte känner henne på riktigt, 
ni missar kan jag lova och jag hoppas att ni har någon vän i erat liv som är som Ewelina.
Ni vet, en sån där vän som man kan ringa mitt i natten bara för att berätta om ett sms man fått av nån?
En sån vän som man spelar in tokiga videosar med utan något syfte.
En sån vän som älskar en även när man är en bitch och har pms gånger 477546573.
En sån vän som man skulle ta en kula för och offra allt man har.
En sån vän som vet alla ens hemligheter och man vet att det är lika säkert som en dagbok.
Ni vet vad jag pratar om, eller hur?
En sån vän hoppas jag att ni alla har och om ni inte har det, skaffa det.
Det gör livet så mycket enklare.
Jag har haft några av mina sämsta dagar nyligen och jag skrev till Ewelina
att jag är rädd för att falla för någon eftersom de aldrig finns där och tar emot mig.
Vet ni vad jag fick för svar?
"Då fångar jag dig!"
 
Ni som läser Ewelinas blogg, fortsätt med det. Ni följer en av världens bästa människor.
 
Va rädda om varandra! PUSS
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback