18e december 2013

2013-12-18 | 21:32:00
 27/4 - 13
Och jag menar, ja livet suger ibland. Men jag reagerar så himla annorlunda nu. Jag är arg, jag är jätte arg. Därför håller jag mig för mig själv just nu. Jag har så himla mycket känslor inom mig som bara vill tränga ut. Jag vill gråta floder, det trycker på hundra och yttligare hundra liter tårar bakom ögonen. Men de vill inte komma ut. Jag är bara arg. 
 
Denna vecka har innehållt så himla mycket fosterställning och långpromenader. Jag brukar inte vara så känslig. Jag är rätt dramafri, inte så långsint utan tar livet med en klackspark. Men nu rann bägaren över känns det som och allt kommer på en jävla gång.
 
Det är inte synd om mig, absolut inte. Det vill jag verkligen inte att ni ska tycka. Jag är bara rädd för mig själv. Jag har nog aldrig kännt så här mycket förut. Jag är arg. jätte arg, jag är orkeslös och har tappat all motivation till allt.
 
23/1-13
Ibland rasar hela ens värld sönder. Alla värderingar försvinner och det enda som är viktigt är att andas. Komma ihåg att andas. in och ut. Vid sånna tillfällen är det viktigt att vara ärlig - mot sig själv och mot andra. Det är där jag börjar nu. När man är på väg neråt i livet eller redan ligger på botten kan man lika väl vara ärlig och ta det försiktigt för att kunna samla kraft så att man kan resa sig igen, starkare än någonsin. 
 
 
 
 
Här är två inlägg från min egna blogg under 2013, det har verkligen varit en berg och dalbana hela året. Jag har mått så fruktansvärt bra, varit så fruktansvärt kär - samt varit så otroligt ledsen och framför allt jävligt arg. Men jag har blivit så sjukt mycket starkare av dessa upp - och nedgångar att jag bara är tacksam. SKÅL för 2014, låt det bli ett förjävla bra år!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback