10e februari 2013

2013-02-10 | 20:29:38

Ett perfekt slut, ett bad fullt med bubblor och oljor, ansiktsmask och titta på glee. Jag klagar verkligen inte, imorgon är det idrott 11-12, men ska upp tidigt och träna ändå. Om det blir actic eller löpbandet får vi se då. Jag är taggad iallafall!

Nu? - fortsätta bada, spendera alldeles för många minuter åt att raka benen och mysa med mina tända ljus. Och njuta, njuta av att jag är 19 hela år. Jag har hunnit med så otroligt mycket unika saker. Jag har bott utomlands, jag har gått min egna väg och bytt gymnasielinje, jag har träffat de mest fantastiska människorna, haft de mest utvecklande jobben, gjort de mest fantastiska sakerna och varit så upp-över-öronen kär som man bara ser på disneyfilmer. Jag är stolt över den jag är idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback