6e januari 2013

2013-01-06 | 15:55:03
 
Idag är ingen vanlig dag.
För två år sedan exakt så var jag nu på väg hem från kolmårdens djurpark för att sen träffa olle. Jag hade gått och frusit sönder hela dagen bara för att jag ville ha en viss outfit när vi sågs. Det var dagen vi bestämde oss för att bli pojkvän och flickvän. Sedan dess har våra vägar varit en gemensam. 
 
Vi har upplevt så mycket tillsammans, skulle kunna sitta här i timmar och berätta allt vi upplevt tillsammans. Men istället väljer jag att säga att jag älskar honom - till månen och tillbaka, att han är den finaste personen i hela världen och han är .. så otroligt ovärdelig och viktig för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback