21e juli 2013

2013-07-21 | 18:42:04
Förlåt att jag har varit lite off under helgen men det har helt klart varit fullt ös. Helgen har ju innehållt stan vistelse, två paussallader, alkohol, två bra (!) utgångar, massa nya roliga människor, varamonbadet, solning och väldigt mycket skratt. Hur underbara vänner har jag egentligen? Får inte glömma att nämna de dagliga pratet med min afrikavän tilda. Man kan ju inget annat än bli glad av den flickan. 
 
Nu är jag hemma och ikväll ska jag nog bara vara hemma och planera veckan och umgås med familjen, för de har jag knappt sätt på hela helgen. Längtar efter hemmagjord mat (hoppas tacos..) och tvmys. 
 
 

Kommentarer
Postat av: afrikatjejen_93

Haha du är på andra sidan jorden och får mig endå att le , du är för go! Massa kärlek :)<3

Svar: ett hundra hjärtan! <3
ewelina anzelius

2013-07-22 @ 16:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback