3e juli 2013

2013-07-03 | 21:58:44

Hej jag lever! Har bara varit lite upptagen idag, förmiddagen spenderades stillatigande. Låg ett tag i solen, men orkade inte så länge. Sen läste jag lite ur "mitt positiva liv" Andreas Lundqvist (?)s bok- så JÄVLA bra!

När mat - och sovklockan ringde vid fem så kom bästis förbi och räkfrossa stod på menyn. Himla mysigt med sällskap mitt i allt snorande. Fastnade sedan framför tvn lite innan hon åkte hem och jag slängde mig i sängen.

Febern är helt borta, men hostan, halsont, öronlocket, snorandet och ömmandet i öronen sitter fortfarande i. Men så länge jag inte har feber så tänker jag inte ligga still och tycka synd om mig själv. Imorgon börjar jag jobba vid 6.30 och jag är så jävla sugen! Det var ju den här veckan det skulle komma igång på riktigt - så går jag och blir sjuk?! Suger!!

Men efter imorgon kan ingen stoppa mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback