9e juni 2013

2013-06-09 | 22:15:06
Har precis lagt mig i sängen framför SATC - perfekt avslut på en bra kväll. Klockan står på 05.30, jobb på schemat och jag är taggad till tusen. Som tur var kunde mamma köra mig, så jag slipper cykla innan solen går upp. Skönt! 
Imorgon börjar en ny vecka och jag älskar det. Söndagar och måndagar är nästan mina favoritdagar, fulla av planering och fixande. Denna vecka kommer innehålla utgångar, studentfirande, träffa massa vänner, träning, skolavslutning, jobb, fikastunder samt funderar jag på att stå på loppis. Hur bra vecka? 
 
Men vi börjar med måndagen och den kommer innehålla jobb 6.15-15, träffa vilhelm, träffa cill och malin, utgång. Bra måndag? BRA MÅNDAG! Men nu måste jag sova, godnatt godingar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback