10e mars 2013

2013-03-10 | 10:37:24
Lite saker ni kanske inte visste om mig:
 
- Trådarna på bananen ger mig kvälningar
- Vi har haft en hundpratare som pratat med våra hundar
- Soppa, grytor, fiskgratäng är tre av många saker jag inte äter
- Jag får panik av att åka i tunnlar
- En gammal dröm är att vara med i Biggest loser
- Jag pratar och ibland går i sömnen
- Jag äter gärna halva godisar (dvs ingen hitt att dela godispåse med mig)
- Jag totalt älskar carina berg
- Vildsvin och kackelackor är de djur jag är räddast för
- Jag har åldersnojja
- Jag har planer på att läsa till polis när jag tröttnat på djurvårdare
- Jag var väldigt nära att röka på under min tid i USA - blev inte så
- Jag har fobi för mina egna fötter, kan börja panikgråta om någon håller i dom
- Jag kan ej gå och dricka samtidigt
- Jag stavas egentligen evelina, men bytte själv i 5an till ewelina
- När jag inte orkar ta av mig vantarna så använder jag tungan på iphonen (äckligt jag vet) 
- Jag är egentligen blond/orangehårig
- Jag har under mina tonår eldat upp en fisk
- Folk brukar säga att jag både ser ut och är som pippi långstrump
- Jag har funderingar på att byta namn
- Jag röker
- Jag ångrar extremt mycket att jag slutade dansa för 2år sedan
- Jag satte upp min första musikal när jag var 8år, då hade jag huvudrollen och jag kommer fortfarande ihåg sångerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback