13e maj 2013

2013-05-13 | 16:04:00
Urs. idag är jag ingen partypingla hörreni. Jag vet att jag klagar 24/7 just nu på bloggen, men den här magkatarren dödar mig. Idag har jag bara fått i mig två piggelin. Vilket såklart är väldigt gott, men funkar ju faktiskt inte. Orkar inte ens ta tag i plugget utan sitter framför lyxfällan samt funderar över valpis fortfarande. Det är stort att skaffa egen hund och inget man gör för att den är söt.
 
Hur löser det sig när jag är på kolmården hela dagarna? 
Jag vill till afrika 3veckor 2015 - vem tar handn om henne då?
Om jag vill resa efter studenten - vart ska hon vara då?
Vad kommer hon kosta i månaden? 
osvosv. 
 
 
Jag har fram till hösten på mig att bestämma mig så får vi se hur det blir. 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag kan vara hundvakt någon dag om du vill! :)

Svar: haha, du äger! :D
ewelina anzelius

2013-05-14 @ 11:33:45
URL: http://Www.evelinatorvi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback