9e november 2013

2013-11-09 | 15:30:20
Satt och kollade bakåt i bloggarkivet igår kväll - jag är så himla tacksam för att jag har sprarat allt. Det är så sjukt spännande att kolla tillbaka. För ett år sedan så
 
- hade jag precis haft min halloweenfest - alla som var där håller nog med om att den var den bästa festen någonsin. GRYMMA människor, lokal, APbra stämning, massa underbar pojkar och flickor och vi dunkade på till 7 på morgonen. Fyfan alltså, vilken kväll det var. 
 
- Hade jag precis beställt biljetter till twinight för att se nya filmen såfort den kom ut. I torsdags bokade jag och tjejerna biljetter till hunger games night för att göra liknande med den. Hur mysigt som helst.
 
 
- Var jag upp-över-öronen förälskad och svävade omrking på rosa moln mest hela tiden. Nu prioriterar jag relationen till mig själv och mina vänner högre än söker efter pojkar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback