24e oktober 2013

2013-10-24 | 13:39:00
#tbt
här mina vänner har ni min första egna häst - baby 39, eller bubblan som vi valde att kalla henne. Augusti 2007 köpte vi henne. Hon var ett hoppsto med extremt mycket motor och egen vilja. Jag fastnade för henne direkt när jag provred henne. Ca 4 veckor efter att vi fått hem henne åkte hon tillbaka. Det visade sig på rönkenbilderna att hon hade en skada som kunde förhindra en framtida karriär. Jag kommer fortfarande ihåg när mamma ringde från veterinären och berättade det. Fysatan va jobbigt det var. Vad jag vet så såldes hon istället till en yngre flicka som ville ut på några LC-hopptävlingar och rida ut i skogen. Jag hoppas hur som helst att hon har det bra, min bubblis. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Torvi

Är det skarpa hästbilder jag ser? Kors i taket ;)

Svar: hahaha jag veeeet! helt galet!!
ewelina anzelius

2013-10-24 @ 20:53:43
URL: http://saphiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback