16e september 2013

2013-09-16 | 22:31:19
Då börjar den här måndagen gå mot sitt slut. Idag var första dagen på mitt och ellinores nyttiga liv - hur många gånger har man inte kört den? men man får faktiskt "börja om" hur många gånger man vill, hellre det än att man ger upp. Jag tycker att jag kan få godkänt betyg idag, en pw innan frukost, ett pass på friskis, 30 min på crosstrainern, knäcke + vatten till frukost, sallad + cola zero till lunch, köttfärswrap + mjölk till kvällsmat och en banan till kvällsfikat. Nu ska jag hinka ett stort glas med vatten innan jag tvättar bort ansiktsmasken och slänger mig på kudden. Pluggat har jag också gjort idag, faktistk kommit en bit på det. Duktig tjej!
Imorgon är det skola 10-15, då står idrott, mentorstid och kommunikation på schemat - as bra dag. Klockan står dock på halv åtta då jag ska ut och gå innan skolan - skönt som tusan. Efter skolan är tanken att jag ska ta hand om aragorn, träna samt gå en kvällspromenad. Hur bra tisdag kommer inte jag att ha?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback