22e september 2013

2013-09-22 | 21:16:33
Hej sötingar. Allt bra? Dagen har varit i full rulle för mig. Jag hann dessvärre inte dra till gymmet idag. Det får bli på tisdag eller onsdag istället. Blev som sagt en sväng till ikea och ikano med mamma och pappa idag. Gick lös på bikbok och kom därifrån med en kjol, två t-shirts, en tröja och en jacka - total nöjd. Mer idag har jag pluggat, varit i stallet samt träffar ellinore. Nu ska jag krypa ner i plugget igen - imorgon är det prov i djur transporter. 
 
Aja. Jag är helt klart taggad för en ny vecka iallafall. Imorgon är det heldag på kolmården, som alltid på måndagar. Efter det blir det ut och äta med familjen, mamma och pappa har nämligen bröllopsdag. Mer i veckan blir det tjejmys, utgång, ridning, träning och jobb. Hur bra vecka? 
Bjuder på en liten sneak peak från plaggen så länge - fotar de bättre när jag har tid. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback