2e september 2013

2013-09-02 | 21:41:45
Då börjar måndagen gå mot sitt slut. Det har varit en bra måndag och nu ligger jag i soffan med svanteman och myser framför tvn. Imorgon sätter min vecka igång på riktigt och såhär kommer den se ut:
 
Tisdag:
Skola 8.30-15
Veterinären med Svanteman
Träna
Sleepover med Elli
 
Onsdag:
Hänga med Elli
Lucha med Erica
Ta hand om Aragorn
Träna
 
Torsdag:
Ta hand om Aragorn
Skola 12.15-15
Träna
Träffa Isabell
 
Fredag:
Ta hand om Aragorn
Skola 8.30-11.15
Träna
 
Japp, typ så - från och till. Men nu ska jag förbereda mig för morgondagens skola. Det är idrott på schemat under första lektionen och sedan långrast, mentorstid, lunch och kommunikation. Jag har nog världens bästa schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback