6e september 2013

2013-09-06 | 22:55:05
Igår fick jag klart att jag inte kommer få pengarna som mitt förra jobb är skyldig mig. Detta innebar att jag fick stryka mig från DJ utbildningen då jag inte skulle kunna lägga pengar på det. Jag är måttligt glad över det kan man ju säga. Det handlade om femsiffrigt belopp och som student är det mycket pengar. Fy. Ingen rolig nyhet det där..
 
Aja. Tacosen är uppäten och jag sitter framför datorn med ett glas cola och kollar igenom lite bilder. Mamma knäppte några bilder när jag red idag, men endast de första 10 minutrerna, sedan dog kameran. Men ja, här får ni de tre bilderna hon hann ta. De gör verkligen inte min ponny rättvisa, men bättre än inget. 
Imorgon får ni lite bättre bilder, på när han är uppvärmd och lite mer igång. Han är så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback