7e januari 2014

2014-01-07 | 13:19:18
Fysatan var jag fick bakslag efter träningen. Legat i soffan sedan jag kom hem, feber känsla och illamående. Men efter en varm dusch och en hundpromenad ska jag nog vara på fötter. Har även lovat min mor att damsuga. Ikväll blir det iallafall lite roligare planer. Jag och min fina emma ska gå på bio - hur mysigt? 
 
tänkte iallafall dela med lite roliga saker som jag skrattade åt idag på gymmet:
 
- träningsfreaken på friskis där 90% av de använder "öppnadörren-knappen" på entredörren.
- coolingarna som tar bilen till gymmet för att sedan gå på bandet i 20 minuter.
- de gulliga tanterna som har kafferep efter sitt seniorpass.
- att först möta fröken berger på kafferepet och sedan se henne sitta på konditoriet bredvid.
 
Nej, nu ska jag duscha och sedan ut med hundarna. Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback