3e april 2012

2012-04-03 | 10:51:34
Jag har VÄRLDENS grej på gång. HIHI. Men då det inte är helt säkert vill jag inte berätta det här än. Men inom en vecka bör ni få veta något - ifall det blir av! Men jag har släppt tanken på en häst till, för det blir så ycket pengar. Alltså typ bara stallplatsen för hästarna skulle kosta över 5000kr/månaden. Mamma sa att när hon övertalat pappa att köpa en hästgård så får jag köpa hur många hästar jag vill. HAHA, sen om hon lyckas är ju en annan sak..

Nu är klockan halv 11 och jag ska snart in till staden och träffa anna sväng. Mysigt mysigt.
Imorgon är det onsdag, det kommer bli den bästa dagen på hela veckan.

så här glad (och seriös) är jag idag förövrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback