17e augusti 2012

2012-08-17 | 22:19:04
Såhär spenderar jag min fredagskväll. Kan behövas då närmsta veckorna är proppfyllda med roligheter!
Se bara nästa vecka då det är skola måndag-fredag, träning varje dag, ta hand om aragorn, ridläger onsdag-söndag (dvs två ridpass om dagen + teori + äta kvällsmat där + ha ponnyn på ett annat stall + sköta in och utsläpp själv + försöka få lite vänner) och avslutningsfest med jobbet på söndagen. Men ni som känner mig vet att det är då jag funderar som bäst. Nu ska jag sova, imorgon är det jobb 10-17.30 på schemat sen blir det troligtvis mot linköping för att dansa mig svettig med mina fina.
 
Godnatt min skatt, jag är förövrigt supertaggad inför skolan på måndag, woppawoppa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback