3e augusti 2012

2012-08-03 | 21:30:39
Nu sitter jag här, har precis tränat lite hemma och äter nu en gorméfrukost - ostochgurkknäcke. MUMS. Har precis städat undan efter ungdommarna som var här och förfestade för att sen cykla in till stan. Heheh.eheh. ungdomar är man så länge man vill, och allt under 1m är markarbete. Så det så.
 
Några försökte dra med mig till poolpartyt på puls men jag kände att nej, ikväll är det fjostisarnas kväll. De måste ha längtat hela livet efter att få gå ut på krogen i bikini? Om de ens har på sig det.. Nej, det har varit lite mycket utgångar på sista tiden. Nu ska jag chilla lite med det faktiskt (iallafall till lördag då emilie och bea kommer hit för att parta).
 
Nej ikväll ska jag njuta av en hemmakväll med mig själv och hundarna. Imorgon är det jobb och jag längtar. Har förövrigt en bra nyhet att berätta för er. Håll ut!
 
 Här kommer iallafall lite bilder från när jag och erica var på tropicariumet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback