12e december 2012

2012-12-12 | 22:11:19

PMS - varför finns du? Du äcklar mig, du äcklar andra och du år bara jobbig och gör mig irriterad hela tiden.

Jag rakar benen gång på gång men ändå sticks dom. jag duschar gång på gång men ändå luktar jag äckligt. jag sminkar och sminkar men ändå ser det förjävligt ut. Jag tränar och tränar men ändå har jag ångest. Jag tänker positivt och positivt ändå tyngs jag ner..

Som pricken över i:t så orkar jag inte plugga till morgondagens prov, jag har massa blåmärken på kroppen från dagens gympass och jag är faktiskt rätt ensam.

Tacka vet jag vännerna som skickar söta kärlekssms, tacka vet jag familjen som skämmer bort mig med presenter och tacos. Tacka vet jag alwa och tuwa som tycker om mig fast att jag luktar svett, har orakade ben, är ful, äcklig och jävligt jobbig. BRA det där med hundar.

Haha. Jävla jobbig jag är, förlåt för ett cp-roligt inlägg. MUMS. Roligt' imorgon ska jag iallafall pussas, men min ponny! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback