15e december 2012

2012-12-15 | 19:24:07
Ligger insvept i en filt, med massa tända ljus runt omkring mig och tittar på SATC. Mysigt. Här kommer jag ligga hela kvällen faktiskt. Har även fixat mig en macka, ska försöka få i mig lite kvällsmat. Det är så himla jobbigt att ha den här äckliga känslan om maten. Jag är ju hungrig!! 
 
Nu ska jag skicka iväg mig ett mejl där jag ska kolla vilka dagar jag ska jobba under jul helgerna/dagarna. Sen fick jag precis ett mejl om att jag är välkommen till en arbetsintervju på onsdag. Vart det är får ni veta senare. Det är mycket nu med testjobb/arbetsintervju/småjobb osvosv men det är bara roligt faktiskt. Jag är inte orolig längre, det kommer lösa sig allting. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback