18e december 2012

2012-12-18 | 19:57:03
 
Idag har jag bara varit så himla glad faktiskt. Jag har inte ens irriterat mig på de som gillar sina egna bilder på instagram. Utan idag har jag hoppat på alldeles för rosa och alldeles för fluffiga moln. Men sånt behövs ibland. Var super mysigt med cill och malin, vi pratade skit, skrattade åt dåliga skämt, gjorde kladdkakor, låg på golv och tittade på otroligt roliga ballar av stål - hur kan jag ha missat en sådant underbart program? 
 
Allt går så himla bra just nu ska ni veta. Jag har kommit igång med träningen, jag har aldrig haft såhär bra betyg, jag kommer ha KICK ASSSSSS TIME nästa termin i skolan pga all ALP (praktik, mer om det i ett annat inlägg), jag har världens finaste vänner, jag har MINST ett jobb på gång, jag ska börja tävla min ponny igen efter vintern, släkten kommer (efter mycket om och men) upp till juldagen, det är snart jullov, jag har världens bästa julklapp på gång, jag har VÄRLDENS finaste familj och att jag har fått äran att vara så himla kär gör ju inte hela livet sämre. Ibland förstår man vilken "tur" man faktiskt har i sitt liv, vilket lyckokast man fått. (säger man så?)
 
Ja. ÅH BRA. Och nu luktar det ris, kyckling och jordnötssås i hela huset. Jag önskade det igår och idag står det på menyn. Världens bästa föräldrar? Utan tvekan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback